Biarkanlah

Semua pernah tercipta,
Seakan terhapus sudah segala.
Tak mampu ku kembali,
Biarkan saja berakhir di sini.

Biar patah hati ku,
Biarkanlah.
Aku pergi demi hidupmu.

Biar hancur harap ku,
Lepaskanlah.
Aku pergi demi bahagiamu.

Semua janji terbina,
Seakan sudah tiada bermakna.
Tak mampu ku kembali,
Biarkan saja berakhir di sini.

Biar patah hati ku,
Biarkanlah.
Aku pergi demi hidupmu.

Biar hancur harap ku,
Lepaskanlah.
Aku pergi demi bahagiamu.

Selagi kita masih bersama,
Semakin ku terluka.

Biar patah hati ku,
Biarkanlah.
Aku pergi demi hidupmu.

Biar patah hati ku,
Biarkanlah.
Aku pergi demi hidupmu.

Biar hancur harap ku,
Lepaskanlah semuanya.
Aku pergi demi bahagiamu,
Aku pergi demi bahagiamu,

Aku pergi demi bahagiamu.

Biarkanlah by Drama Band.

Leave a Reply

